Apology to Friends

////////////////Too Busy to Post recently. May be it take years long.////////////////////////

ေနာက္ဆံုးရသတင္းမ်ား

တရုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ၉ ႏွစ္အရြယ္မိန္းကေလးမွ သားေယာက္က်ားေလးဖြားျမင္ read
ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ မ်က္ႏွာျမင္မည္႔ ကမၻာ႔ဒုတိယေျမာက္ ကိုယ္၀န္ေဆာင္အမ်ိဳးသား read
Burma VJ မွတ္တမ္း႐ုပ္ရွင္ ေအာ္စကာဆု လ်ာထားခံရ read
အခိ်န္ၾကာျမင့္စြာ ထုိင္ျခင္းေၾကာင့္ အသက္အႏၲရာယ္ထိခိုက္ႏိုင္ read
စကၤာပူႏိုင္ငံရဲ႕ ဒုတိယ Marina Bay, Tanjong Pagar read
ဆင္ဆာမဲ့ႏွင့္ ခိုးကူး ဗြီစီဒီ၊ ဒီဗြီဒီေခြမ်ားေရာင္းခ်ေနေသာ လမ္းေဘးဆိုင္မ်ားကို တရား၀င္ေရာင္းခ်ခြင့္လိုင္စင္ျပဳလုပ္ေပးမည္ read
ယၡဳအခ်ိန္မွစၿပီး ေနာက္ ( ၅ ) ႏွစ္အတြင္းစကၤာပူရဲ႕ ႏိုင္ငံျခားသားလို႕အပ္ခ်က္ေတြေလ်ာ့ခ်မည္ read
နတ္လူ သာဓု ေခၚေစေႆာ္ read
Avatar ဇာတ္ကား Titanic စံခ်ိန္တင္ထားေသာ ဝင္ေငြကို ( ၆ ) ပါတ္ အတြင္း ခ်ဳိးႏိုင္ခဲ့ read
ဝက္ ၂၉ ေကာင္ကုိ အရွင္လတ္လတ္ ေရခဲ႐ုိက္ေသာ သိပၸံပညာရွင္မ်ား တရားစဲြခံရ read
ႏိုင္ငံပိုင္စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေလလံအျဖစ္ ႏိုင္ငံပိုင္လုပ္ငန္း ၁၁၀ ခုအား ေရာင္းခ်မည္ read
တိုက္ဂါးဝုဒ္ ရဲ႕ ၁၉ ေယာက္ေျမာက္ ၿဗိတိန္သူ မိန္းမေခ်ာ ကိုေပါင္ ၃ သိန္းေပးၿပီး ႏႈတ္ပိတ္ ခဲ့ read
ေလာကမွာ ဘယ္အရာဟာ ခ်ဳိးခြဲဖ်က္ဆီး ပစ္ဖို႕ အခက္ခဲ့ဆံုးလဲread
ျမန္မာ တိုက္ေလယာဥ္ပ်က္က် ေလယာဥ္မႈးေသဆံုးread
ခ်စ္သူခႏၶာကိုေပၚ ေသေလာက္ေအာင္တက္ထိုင္မိတဲ့ အမ်ဳိးသမီး အာမခံျဖင့္ျပန္လြတ္လာread



Friday, January 22, 2010

အိုးထရန္းဖိုဒ္ကြင္းမွာ ဂိုးသြင္းယူနိုင္ခဲ့ပါက အရင္လို ဆက္လက္ေအာင္ပြဲခံမယ္လို႕ ေၿပာဆိုလိုက္တဲ့ တိဗက္



အဂၤ ါေန႕့ညက ကာလင္းဖလား ဆီးမီးဖုိင္နယ္ ပထမအေက်ာ့ပြဲစဥ္ အျဖစ္ကစားခဲ့သည့္ မန္စီးတီးအသင္း နွင့္ မန္ယူအသင္းတို ့ ပြဲစဥ္တြင္ တိဗက္သည္ တဦးတည္း ၂ ဂိုးသြင္းျပီးေနာက္ အိမ္ကြင္းပရိတ္သတ္မ်ား၏ ယံုႀကည္ကိုးစား ေပ်ာ္ရႊင္မွုကို ခံယူ၍ နည္းၿပေဟာင္း ဆာအဲလက္ဖာဂူဆန္ကို စိတ္ဆိုးေဒါသထြက္ေစခဲ့သည္။ တိုက္စစ္မွဴးတိဗက္သည္ ဒုတိယဂိုးသြင္းၿပီးေနာက္ နားရြက္ႏွစ္ဖက္ကို လက္ၿဖင့္ကာ၍ မန္စီးတီးပရိတ္သတ္မ်ား ေရွ႕ေမွာက္တြင္ အလြန္အမင္းေအာင္ပြဲခံခဲ့သည္။အဆိုပါ ေအာင္ပြဲခံမွဳသည္ လြန္ခဲ့ေသာ ရာသီတေလွ်ာက္လံုး သရဲနီအားေပးသူမ်ားက တိဗက္အား ဖာဂီလက္မွတ္ေရးထိုးေခၚယူရန္ ေအာ္ဟစ္ေတာင္းဆိုေနၿခင္း ကို မႀကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနခဲ့ၿခင္းကို ညြွန္ၿပလိုက္ၿခင္းသာ ၿဖစ္သည္။

“ဒါဟာ မန္ခ်က္စတာစီးတီးအသင္းရဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ပထမဆံုးရာသီမွာ အိမ္မက္တစ္ခု ၿဖစ္လာပါမယ္္။ မန္စီးတီးအားေပးသူေတြဟာ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္အသင္းကို အနိုင္ရတာ ဘယ္ေလာက္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္္ဆိုတာ သိလာပါတယ္။အဂၤါေန႕ပြဲမွာေတာ့ ရွင္းရွင္းလင္လင္း သိခဲ့ရပါတယ္။ မန္စီးတီး ပရိတ္သတ္ေတြဟာ ရာသီအစက ဒဏ္ရာရအခ်ိန္ပိုုတြင္ အသင္းရွံဳးခဲ့စဥ္အခါက ဆာအဲလက္ဖာဂူဆန္ႏွင့္ ကစားသမားမ်ားဘယ္လိုေအာင္ပြဲခံခဲ့လဲဆိုတာ ၿမင္ေတြ႕ခဲ့ၿပီး ခံစားေနခဲ့ရပါတယ္။ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕အလွည့္ လာပါေတာ့မယ္။အဂၤါေန႕ က ကြ်န္ေတာ္တို႕ေအာင္ပြဲခံ ခဲ့ၿပီးပါၿပီး။ဒါေပမယ့္ ပြဲစဥ္တဝက္သာ ရွိပါေသးတယ္”ဟု တိဗက္က ေၿပာဆိုခဲ့သည္။

မန္စီတီးအသင္းသည္ ၁၉၇၆တြင္ လိဒ္ဖလားရရွိၿပီးေနာက္ အဓိကေအာင္ၿမင္မွဳအၿဖစ္ ၁၉၈၁တြင္ FAဖလားၿပိဳင္ပြဲတြင္စပါးအသင္းႏွင့္ ေတြ႕ဆံုခဲ့၍ရွံဳးႏွိမ္ခဲ့သည္။ ထိုေႀကာင့္ယခုပြဲ၏ စိတ္ခံစားခ်က္မ်ားသည္ ဒုတိယအေက်ာ့ၿပိဳင္ပြဲဆီ ဦးတည္လာခဲ့ၿပီး မန္စီးတီး အားေပးသူမ်ားအတြက္ တိဗက္သည္ အေကာင္းဆံုးကစား၍ ဂိုးသြင္းနိုင္ရန္ စိတ္ဆံုးၿဖတ္ခဲ့သည္။သို႕ေသာ္လည္း အိုးထရန္႕ဖိုဒ္ကြင္းတြင္ တိဗက္ဂိုးသြင္းၿပီးေနာက္ မန္ခ်က္ပရိတ္သတ္မ်ားေရွ႕ တြင္ ေအ့စ္လန္းကြင္းမွာကဲ့သို႕ ေအာင္ပြဲခံပါမလားဆိုတာေတာ့?


“ဘယ္သူ သိနိုင္မွာလဲ။မွန္ပါတယ္။အဂၤါေန႕က ကြ်န္ေတာ္ ေဘးစည္းတေလွ်ာက္ သိသိသာသာ ေအာင္ပြဲခံခဲ့ပါတယ္။ဒါဟာ ဆာအဲလက္ဖာဂူဆန္နဲ႕ ဂယ္ရီးနဗီးတို႕ကို ရည္ရြယ္ခဲ့တာပါ။ဒါဟာ ကြ်န္ေတာ္မရိုေသမေလးစားလုပ္ဖို႕ ႀကိဳးစားခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ၿပိဳင္ပြဲရဲ႕ စိတ္လွဳပ္ရွားမွဳ တစိတ္တပိုင္းအေနနဲ႕ က်ီစယ္ခဲ့တာပါ။ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့ ဒီလိုေအာင္ပြဲခံတာက စိတ္ဓါတ္ပိုမို ၿပင္းထန္လာေစပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လက္ႏွစ္ဘက္နဲ႕ နားကိုကာၿပီး ေအာင္ပြဲခံတာကလဲ မန္စီးတီးပရိတ္သတ္ေတြ အခုကြ်န္ေတာ္အႀကာင္း ေတြးေနတယ္ဆိုတာကို အိုးထရန္းဖိုဒ္ကြင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္ကို ဆက္မရွိေစခ်င္ခဲ့တဲ့ လူေတြႀကားနိုင္ေအာင္လို႕ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ အိုးထရန္းဖိုဒ္ကြင္းက ထြက္လာတုန္းက မတရား ဆက္ဆံခံခဲ့ရတယ္၊၊ မေလးစား မရိုေသခံခဲ့ရတယ္ ဆိုတဲ့အသံေတြ ႀကားခဲ့ရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုေဝဖန္မွဳေတြကို ၿပန္လည္ေၿဖဆိုဖို႕ စိတ္လွဳပ္ရွား ေနခဲ့ရပါတယ္”ဟု အာဂ်င္တီးနားသားေလးက ေၿပာဆိုခဲ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ပထမဂိုး ပယ္နယ္တီကိုကန္ဖို. လုပ္ေနတုန္းကလဲ အီဗန္ဗန္ဒါဆားက ဂိုးကန္သြင္းမွဳကို ေႏွာင့္ေႏွးေအာင္ လုပ္ခဲ့ပါတယ္....ရြန္းနီကလည္း ဂိုးတိုင္ကိုႀကည့္ဖို. ေၿပာခဲ့ပါတယ္။သူတို႕က အာရံုေထြၿပားေအာင္လုပ္ခဲ့တာပါ။ ဒါဟာလဲ ေဘာလံုးပြဲရဲ႕ တစိတ္တပိုင္းပါပဲ။ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ အာရံုစူးစိုက္မွဳ ေကာင္းမြန္လံုေလာက္ေအာင္ ရရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒုတိယဂိုးကေတာ့ စပါယ္ရွယ္ အပိုဆုေလးေပါ့ဗ်ာ။

တိဗက္သည္ လြန္ခဲ့ေသာ ေႏြရာသီတြင္ မန္ယူအသင္းမွ ထြက္ခြာလာစဥ္က အသင္းပိုင္ရွင္၊ မန္ေနဂ်ာႏွင့္ ကစားေဖာ္မ်ားကို ေဝဖန္ေၿပာႀကားမွဳ တစ္ခုမွမၿပဳလုပ္ခဲ့ေခ်။ မန္ယူအသင္းတြင္ သူ႕၏ေအာင္ၿမင္မွဳအတြက္တူညီေသာ ရိုေသေလးစားမွဳအၿဖစ္ ၿပန္လည္ ထြက္ခြာရလိမ့္မည္ဟု မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ေခ်။ မန္ယူအသင္းတြင္ ၂ႏွစ္ ပါဝင္ ကစားေနစဥ္အတြင္း အသင္းအေပၚ အကူအညီ မေပးနိုင္ခဲ့ေႀကာင္း အိုးထရန္းဖိုဒ္ကြင္းမွ ေဝဖန္ခ်က္ ထြက္လာၿခင္းက တိဗက္၏ ထြက္ခြာရၿခင္း အေႀကာင္းသာၿဖစ္သည္။ မန္ခ်က္စတာအသင္းသည္ ပရီးမီးယားလိဒ္ ၂ ႀကိမ္ႏွင့္ ခ်န္ပီယံလိဒ္၁ ႀကိမ္ အပါအဝင္ ၿပိဳင္ပြဲ၅ခုတြင္ အနိုင္ရရွိေစရန္ တိဗက္၏ဂိုးမ်ားက ကူညီနိုင္ခဲ့ၿခင္းသည္သာ အမွန္ၿဖစ္သသည္။
“ကြ်န္ေတာ္ကစားသမား ဘဝတေလွ်ာက္လံုး ေအာင္ၿမင္မွဳရရန္ ကြ်န္ေတာ္ႀကိဳးစားကစားခဲ့ပါတယ္။ ေတာင္အေမရိက ေဘာလံုးသမားဆု ၃ ႀကိမ္ ရရွိခဲ့ၿပီး၊ ကြ်န္ေတာ္ပါဝင္ကစားခဲ့တဲ. ၿပိဳင္ပြဲေတြမွာ ခ်န္ပီယံၿဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အိုးထရန္းဖိုဒ္က အခ်ိန္ေတြ႕ကို ဂုဏ္ယူဝင့္ႀကြားစြာနဲ႕ ၿပန္ႀကည့္နိုင္ပါေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕(မန္ယူမွာ) ေအာင္ပြဲေတြမ်ားစြာရခဲ့ပါတယ္။ ကလပ္အသင္းကသာ အလိုရွိမယ္ဆို ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ရႊင္ဝမ္းေၿမာက္စြာ ဆက္ေနပါလိမ့္မယ္။ဒါေပမယ့္ မန္ခ်က္အသင္းမွာ ကစားဖို႕မထိုက္တန္ဘူးလို႕ ေဝဖန္ခ်က္ ႀကားလာရေတာ့ နာက်င္ခံစားေစရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဘာမွ မရရွိခဲ့ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ မန္ေနဂ်ာေဟာင္းႏွင့္
အသင္းေဖာ္ေတြကို ရိုေသေလးစားပါတယ္.။ဘယ္ေတာ့မွ မေဝဖန္ခ်င္ခဲ့ပါဘူး။ဒါအၿပင္ တခ်ိဳ႕ေၿပာႀကားၿခင္းေတြက မမွန္ကန္ခဲ့ပါဘူး”ဟုတိဗက္က ေၿပာၿပခဲ့သည္။

ရာသီအစမွာ တိဗက္ရုန္းကန္ေနၿခင္းက ဖာဂူဆန္မွန္ကန္တယ္လို. ကစားသမားေတြနဲ့ တာဝန္ရွိလူႀကီးေတြက ေတြးထင္ေနခဲ့သည္။ တိဗက္ေၿခစြမ္းေၿခစ ၿပန္လည္ရရွိၿပီးေနာက္ မယံုႀကည္နိုင္ေလာက္ ေအာင္ဂိုးသြင္းမွဳကို ၿပန္လည္ရရွိခဲ့သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ဘာၿပသာနာေတြလဲဆိုတာ တိဗက္က ေၿပာၿပနိုင္ခဲ့သည္။

“ရာသီအစတုန္းက ကြ်န္ေတာ္ ၿပင္းၿပင္းထန္ထန္ ဒဏ္ရာရရွိေနၿပီး ကစားခဲ့ရတယ္ဆိုတာ လူေတြနားလည္ မေပးခဲ့ပါဘူး။ဒီဒဏ္ရာက အာဂ်င္တီးနားနိုင္ငံအတြက္ ကစားေပးရင္း ရခဲ့တာပါ။ မန္ေနဂ်ာကကြ်န္ေတာ္ ကစားေပးတာ အလိုရွိခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ေဆးထိုးၿပီး နာနာက်င္က်င္ ကစားခဲ့ရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ လွဳပ္ရွားမွဳတိုင္းက ေႏွးေကြးေစခဲ့ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ အနားယူ ခဲ့သင့္ပါတယ္။ သက္သက္သာသာရွိမွ ၿပန္လာသင့္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ကလပ္အသင္းသစ္အတြက္ အေကာင္းဆံုး ကစားေပးခဲ့ပါတယ္။ လူေတြက ကြ်န္ေတာ္ကို မန္စီးတီးအသင္း ဝယ္တာမွားတယ္ လို႕စတင္ေဝဖန္လာႀကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေဝဖန္ခ်က္ေတြဟာ ခဏတာၿပသာနာလို႕ ကြ်န္ေတာ္သိခဲ့ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ၿပန္လည္ႀကံ့ခိုင္လာေတာ့ အရာအရာဟာ အေကာင္းၿဖစ္လာေစပါတယ္။အခု ကြ်န္ေတာ္ဘဝမွာအေကာင္းဆံုး ေဘာလံုးကစားခ်ိန္တခ်ိဳ. ရရွိေနတယ္လို႕ ယံုႀကည္ပါတယ္”ဟု တိဗက္က ေကာင္းမြန္စြာမကစားနိုင္ၿခင္းကို ၿပန္လည္ေၿပာၿပခဲ့သည္။
တိဗက္သည္ အေကာင္းဆံုးပံုစံၿဖင့္ ၁၁ပြဲကစားၿပီးခ်ိန္တြင္ ၁၃ဂိုးရရွိေနပါသည္။ထိုကဲ့သို႕ ရရွိလာၿခင္းအတြက္ သူလာေရာက္ကစားခြင့္ရရွိေအာင္ ေခၚေဆာင္ခဲ့ေသာ မန္ခ်က္စတာစီးတီး အသင္းႏွင့္ အသင္းအားေပးသူူပရိတ္သတ္မ်ားကို တိဗက္က ေက်းဇူးတင္ေနခဲ့သည္။

“အိုးထရန္းဖိုဒ္ကြင္းမွာ ေနစဥ္အခ်ိန္ကို ခ်စ္ခဲ့သေလာက္ မန္စီးတီးအသင္းဟာ ခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အိမ္လို ၿဖစ္ေနပါၿပီး။ ကြ်န္ေတာ္မန္စီးတီးအသင္းအတြက္ ကစားေပးရတာ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါတယ္။ အသင္းပရိတ္သတ္ေတြရဲ. ေခၚေဆာင္မွဳက ကြ်န္ေတာ္ကို ထင္ေပၚေက်ာ္ႀကား ေစခဲ့တာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ဒီမွာ တကယ္ကို ေနထိုင္ကစားေပးခ်င္္ခဲ့တယ္လို႕ ခံစားရပါတယ္။မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္အသင္းရဲ႕ ဒုတိယရာသီမွာ ကြ်န္ေတာ္
ကစားခ်င္ခဲ့သေလာက္ မကစားခဲ့ရပါဘူး။ ဒါေပမယ္ ဒီမွာေတာ့ လူတိုင္းက ကြ်န္ေတာ္ကို ယံုႀကည္ေနႀကၿပီး ယံုႀကည္မွဳ စိတ္ဓါတ္လဲ ေပးခဲ့ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ မန္စီးတီးအသင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ကို ယံုႀကည္မွဳ စိတ္ဓါတ္ၿပခဲ့တဲ့ အသင္းပရိတ္သတ္ေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္ကစားေပးခ်င္ပါေသးတယ္ ။ဒီရာသီမွာ ကားလင္းဖလားရရွိေအာင္ ကူညီခ်င္ပါေသးတယ္။ဒါေပမယ့္ ခုမွစေနတုန္းပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ခ်န္ပီယံလိဒ္ဝင္ခြင့္လဲ ရရွိ
နိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာ အႀကီးမားဆံုး ရည္မွန္းခ်က္ပါ။ ဒါအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿပင္ဆင္ရပါမယ္။ဒီအတြက္ေတာ့ အမွားမလုပ္မိဖို.အတြက္ စိတ္လွဳပ္ရွားစရာ အခ်ိန္ေတြပါပဲ”ဟု အသင္းအေပၚ ထားရွိေသာစိတ္ထားကို ထုတ္္ေဖာ္ေၿပာဆိုခဲ့သည္။

ယခုတိဗက္အတြက္ ဝမ္းနည္းစရာတခ်ိဳ႕ ကေတာ့ တိဗက္မန္စီးတီးအသင္းသို႕ ေၿပာင္းေရြ႕ သြားကတည္းက မန္ယူပရိတ္သတ္ အမ်ားစုသည္ တိဗက္ကိုဆန္႕က်င္ရန္ နည္းလမ္းေၿပာင္းလာခဲ့ႀကသည္။ ထိုအၿပင္ ဆီးမီးဖိုင္နယ ္ဒုတိယအေက်ာ့ပြဲစဥ္တြင္ စက္တင္ဘာလက မန္ယူအသင္း ၄-၃ ဂိုးၿဖင့္ အနိုင္ရခဲ့ေသာ မန္ခ်က္စတာ ဒါဘီပြဲကဲ့သို႕ ၿပသာနာမ်ား မၿဖစ္ပြားရန္ တိဗက္က ေမွ်ာ္လင့္ေနခဲ့သည္။
“ကြ်န္ေတာ္မန္ယူမွာ ရွိေနစဥ္အခါက မန္ယူအသင္းအားေပးသူေတြဟာ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနား ခဲ့ပါတယ္။သူတို႕က ကြ်န္ေတာ္ကို ဆက္ကစားေနခ်င္ခဲ့တယ္ဆိုတာ ဖာဂီ တိဗက္ကို လက္မွတ္ထိုးေခၚယူပါ လို႕ ေတာင္းဆိုေနႀကတာကို ႀကားသိေနခဲ့ရပါတယ္။သူတို႕ကြ်န္ေတာ္ကိုု ေအာ္ဟစ္ေလွာ္ေၿပာင္ခဲ့ရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ ရိုေသးေလးစား ေနအုန္းမွာပါ။ ဒါေႀကာင့္ အဂၤါေန႕က ကြ်န္ေတာ္ပယ္နယ္တီကန္သြင္းၿပီးေနာက္ကြ်န္ေတာ္ မန္ယူအားေပးသူေတြနဲ႕ ေဝးရာမွာေအာင္ပြဲခံခဲ့တာပါ။ ဒုတိကအေက်ာ့ပြဲမွာလဲ ကြ်န္ေတာ္ဂိုးရခဲ့မယ္ဆိုရင္ အဲလိုပဲဆက္လက္ေအာင္ပြဲခံမွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ေအာင္ပြဲခံပါမယ္။ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္အသင္း
ပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ ေရွ႕ ေမွာက္ ကြင္းေဘးစည္းတေလွ်ာက္မွာပါ”ဟုတိဗက္က ေၿပာႀကားခဲ့သည္။

No comments:

စာပို႕ငွက္ေရာက္လာပါၿပီ

စာပို႕ငွက္ေရာက္လာပါၿပီ
စာပို႕ငွက္ေရာက္လာပါၿပီ